FANDOM

Screenshot 1

Wehikuł Tajemnic

Wehikuł Tajemnic (ang. The Mystery Machine) to pojazd używany przez Tajemniczą Spółkę podczas podróży po całym świecie.

WyglądEdytuj

Wehikuł Tajemnic to niebiesko-zielony van ozdobiony pomarańczowymi kwiatami. Na bocznych ścianach napisana jest nazwa wozu (rzecz jasna, po angielsku). Z przodu siedzą zazwyczaj Fred, Daphne i Velma, natomiast Kudłaty i Scooby zajmują tył pojazdu. Wehikuł posiada też skrytkę, w której Velma chowa zapasowe Scooby-chrupki.

HistoriaEdytuj

Tajemnicza Spółka zyskała Wehikuł Tajemnic w filmie Scooby-Doo: Strachy i patałachy, przerabiając stary samochód, który Daphne dostała od rodziców na szesnaste urodziny.

W serii Kudłaty i Scooby Doo na tropie, Kudłaty dziedziczy fortunę po wujku, który znika w tajemniczych okolicznościach. Przyjaciel Scooby'ego postanawia przeznaczyć spadek na unowocześnienie pojazdu, którym podróżuje wraz z przyjaciółmi. Wehikuł Tajemnic może zmieniać kształt w tej serii.

Inne wersjeEdytuj

Mystery Machine limo

Limuzyna

Tajemnicza Spółka przybyła na otwarcie Muzeum Kryminologii w wehikule przypominającym limuzynę w filmie Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie.

CiekawostkiEdytuj

  • Numer rejestracyjny Wehikułu Tajemnic to "195-343" (w Brygadzie Detektywów "Crystal Cove 345-600").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki